ضمانت کیفیت و قیمت کالا



فروشگاه اینترنتی الو تضمین میکند  محصولات عرضه شده در این فروشگاه با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی می باشد  اگر پس از خرید از فروشگاه اینترنتی الو، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا

را با شرایط یکسان و قیمت اصلی  پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «ضمانت کیفیت و قیمت کالا» را برای ما ارسال و در صورت تایید توسط کارشناسان ما ، اختلاف قیمت آن را  دریافت کنید.


این ضمانت چه شرایطی دارد؟


برای ارائه درخواست ضمانت کیفیت و قیمت کالا  باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.

2. کالای اصل: از آنجایی که بسیاری از کالاهای فروشگاه الو  اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد.

3. گارانتی اصل و یکسان: کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد.

4. با توجه به رسمی بودن فاکتورهای فروشگاه اینترنتی الو ، فاکتور فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی مورد مقایسه نیز باید رسمی و دارای کد اقتصادی و 9% مالیات بر ارزش افزوده باشد.

5. لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه:فروشگاه اینترنتی الو ،  همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.

6. یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز می‌شود.

7. فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.

8. کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به فروشگاه اینترنتی الو ، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود بوده  و قابل خریداری باشد.

9. از آنجا که هدف این طرح اطمینان مشتری از خریدکالا  با بهترین قیمت و کیفیت  است، اگر در قیمت فروشگاه اینترنتی الو  به دلیل خرید از جشنواره های فروش یا  استفاده از ووچر  تخفیف اعمال شده باشد، ملاک مقایسه، قیمت نهایی و تمام شده ای است که مشتری پرداخت می کند.

10. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت فروشگاه اینترنتی الو ، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.

 

 

مدارک زیر را همراه کد پیگیری سفارش خود، به آدرس ایمیل info@alo.ir ارسال کنید:

1. پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید:

- شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد.

- تا 24 ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار  و کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد.

- صرفا برای همان محصول به صورت تکی باشد.

2. در فروشگاه‌های اینترنتی، کافی‌ست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای مورد مقایسه به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود. بدیهی است که اگر به وب سایت‌های مرجع مقایسه قیمت لینک داده شود، ایمیل ارسالی قابل بررسی نخواهد بود.