ضمانت تعویض یا عودت کالا

فروشگاه اینترنتی الو برای شما مشتریان عزیز این امکان را  فراهم آورده است تا در صورت پشیمانی از خرید خود پس از دریافت آن، تا 7 روز فرصت خواهید داشت تا سفارش خود را عودت دهید و یا در صورت امکان با کالای دیگری تعویض نمایید. در مورد استفاده از این سرویس توجه به نکات زیر لازم و ضروری ست:

  • با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • امکان استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که شرایط بسته بندی کالا در حالت اولیه حفظ شود. یعنی دقیقا به همان صورتی که کالا را دریافت نموده اید، تحویل دهید. بدیهی است ایجاد تغییر در شرایط اولیه کالا امکان استفاده از این سرویس را منتفی خواهد کرد.
  •  برای عودت یا تعویض کالا، کلیه هزینه های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
  • امکان عودت پوشاکی مثل لباس های خانگی و لباس زیر که منع بهداشتی دارند و همچنین لوازم آرایشی بهداشتی وجود نخواهد داشت.
  • بازگرداندن وجه به مشتری در کمتر از یک هفته صورت خواهد گرفت.

در صورتی که هنگام دریافت کالا متوجه اشکال یا نقص ظاهری در سفارش خود شدید: از آنجا که کالاها قبل از ارسال بررسی می شوند باید توجه کنید که در هنگام تحویل کالا از صحت و سلامتی کالای خود مطوئن شوید. اگر ساکن تهران هستید قبل از امضای برگه دریافت کالا، سفارش خود را چک کنید و در صورت وجود مشکل از دریافت آن خودداری کنید و برای دریافت دوباره کالا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. در مورد سایر شهرها نیز لازم است که در صورت اشکال ظاهری در بسته بندی مرسوله از دریافت آن خودداری کنید و وضعیت آن را از اداره پست مربوطه پیگیری کنید. 

در صورتی که پس از باز کردن بسته متوجه اشکال و یا نقص فنی در سفارش خود شدید: در مورد کالاهای گارانتی دار که نام گارانتی آن در توضیحات محصول وجود دارد، باید با شرکت مربوطه تماس بگیرید، در غیر اینصورت با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مراتب را گزارش دهید.

فروشگاه الو پیشنهاد میکند، برای صرف هزینه کمتر برای خرید کالا، قبل از ثبت سفارش، از خرید خود مطمئن شوید و در صورت پشیمانی از خرید خود، مراتب را هر چه سریعتر با پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا قبل از ارسال، سفارشتان کنسل شود.